Okolnosti arhitektonskog planiranja u tranzicijskim društvima često se čine u potpunosti nemogućima. Upravo s projektima, koji već u početku izazivaju nedoumice, A biro ima dovoljno iskustava pa im je pod očajnim uvjetima uvijek dosada uspijevalo ostvariti zanimljivu arhitekturu. Projekt zgrade garaže kod Kliničkog centra u Ljubljani započeo je doduše pobjedom na natječaju 2001. godine, no tokom sljedećih pet godina s njim se još koješta događalo.
Mogućnost parkiranja pred vratima neke ustanove, ureda, trgovine ili lokala stekla je posljednjih godina status kategorije temeljnih ljudskih prava. Sve dosadašnje gradske vlasti činile su Ljubljani lavlju uslugu: izborne glasove donosile su im i blage odredbe za vozače automobila, a na drastično su opadanje broja putnika gradskih autobusa tek nemoćno slijegali ramenima. Izgleda da su na području Kliničkog centra izbili svi prometni problemi Ljubljane i Slovenije, od fetišiziranja osobnog automobila, do pothranjenog i nekonkurentnog javnog prometa, nedograđene infrastrukture i gradskih prometnica.